اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

هزینه جشن‌های نیمه شعبان در سیرجان صرف کمک به نیازمندان شد

امام جمعه سیرجان گفت: بیش از 200 سبد حمایتی و غذایی با هزینه 700 میلیون ریال کمک خیران و جشن‌های مهدویت تهیه و بسته بندی شد و در اختیار نیازمندان و مستمندان قرار گرفت.

هزینه جشن‌های نیمه شعبان در سیرجان صرف کمک به نیازمندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در حاشیه توزیع اقلام حمایتی به نیازمندان اظهار داشت:  با توجه به شرایط پیش آمده برای ایران اسلامی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از 200 سبد حمایتی و غذایی با هزینه 700 میلیون ریال کمک خیران و جشن‌های مهدویت تهیه و بسته بندی شد و در اختیار نیازمندان و مستمندان قرار گرفت.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: در سطح شهرستان نیز هزینه جشن‌ها و برگزاری مراسم میلاد حضرت امام زمان (عج) نیمه شعبان را صرف خرید اقلام خوراکی و آذوقه شده است و با اهدا به ارحام نیازمند و اقشار ضعیف جامعه،  قلب مطهر و نازنین حضرت بقیه الله الاعظم را راضی و خشنود کرده و با این اقدام ارزشمند زمینه شادی و انبساط خاطر افراد کم‌برخوردار جامعه را فراهم کردند.

شایان ذکر است: این اقلام شامل گوشت گرم از گوسفندان ذبح شده نذری مربوط به جشن حضرت مهدی (عج)، برنج، روغن، حبوبات و دیگر مایحتاج غذایی بود که امروز به میمنت میلاد امام زمان (عج) توزیع شد.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول